Najczęściej zadawane pytania
- Jeśli chcę zapisać się na zajęcia, które odbywają się dwa razy w tygodniu, czy muszę zapisywać się na każdy dzień osobno?
Nie, wystarczy raz zapisać się do grupy w dowolny z dwóch dni. - Jeśli chcę zapisać się tylko na jeden z dwóch dni, w które odbywają się zajęcia mojej grupy, jak mam to zaznaczyć?
System zapisze Cię z automatu na oba dni. Powiadom nas mailowo kontakt@wueste.pl w który z dni chcesz uczęszczać, abyśmy stosownie do tego wyboru informowali Cię o zmianach w grafiku. - Jak mogę zapisać się, jeśli nie używam maila?
Skontaktuj się z nami telefonicznie pon-pt w godz. 17:30 – 20:00, tel. 601 322 217. - Czy muszę podawać swój adres email oraz telefon?
Możesz zapisać się, podając swoje imię i nazwisko oraz email. Potrzebujemy tej formy kontaktu, aby powiadomić Ciebie o dalszych krokach związanych z procedurą zapisów. Jeśli podasz nam również numer telefonu, będziemy mogli na bieżąco informować Cię o nagłych zmianach w grafiku. - Nie dostałam żadnego powiadomienia mailowego z systemu po zapisaniu się on-line.
- Sprawdź, czy mail od nas nie wylądował w zakładce Spam w Twojej skrzynce odbiorczej. Jeśli nie znalazłaś/znalazłeś tam żadnej korespondencji, napisz do nas kontakt@wueste.pl Możesz też zalogować się na swoje konto, używając zakładki MÓJ PROFIL i poprosić o przypomnienie hasła. Twoim loginem jest adres mailowy, na który się zapisałaś/zapisałeś. Jeśli to nie powiedzie się, napisz do nas. Może pojawił się błąd w adresie mailowym.