1. Jeśli chcę się zapisać na zajęcia, które są 2 x tyg, czy muszę na każdy dzień osobno?
    Nie, wystarczy raz dokonać wpisu na grupę w dowolny z dwóch dni.
  2. Jeśli chcę się zapisać tylko na jeden dzień z dwóch, w które odbywają się zajęcia mojej grupy, jak mam to zaznaczyć?
    System zapisze Cię z automatu na oba dni. Powiadom nas mailowo kontakt@wueste.pl w który z dni chcesz uczęszczać, abyśmy stosownie do tego wyboru informowali Cię o zmianach w grafiku.
  3. Jak mogę się zapisać, jeśli nie używam maila?
    Skontaktuj się z nami telefonicznie pon-pt w godz. 17:30 – 20:00tel. 22 827 25 92, wcześniej 601322217.
  4. Czy muszę podawać swój adres email oraz telefon?
    Możesz się zapisać podając swoje imię i nazwisko oraz email. Potrzebujemy tej formy kontaktu, aby powiadomić Ciebie o dalszych krokach związanych z procedurą zapisów. Jeśli podasz nam również numer telefonu, będziemy mogli na bieżąco informować Cię o nagłych zmianach w grafiku.
  5. Nie dostałam żadnego powiadomienia mailowego z systemu po zapisaniu się on-line. – Sprawdź w zakładce Spam w swojej skrzynce odbiorczej. Jeśli nie znalazłaś/znalazłeś tam żadnej korespondencji, napisz do nas kontakt@wueste.pl – możesz też zalogować się na swoje konto, używając zakładki MÓJ PROFIL i poprosić o przypomnienie hasła. Twoim loginem jest adres mailowy, na który się zapisałaś/zapisałeś. Jeśli się to nie powiedzie, napisz do nas. Może pojawił się błąd w adresie mailowym.