ZAPISZ SIĘ NA ZAJĘCIA!

  1. Chcę zacząć naukę baletu od początku, jaką grupę mam wybrać? —> Wszystkie grupy nazwane podstawy-nabór dedykowane są osobom, które rozpoczynają naukę baletu po raz pierwszy w życiu. Nie trzeba mieć żadnego przygotowania, ani spełniać żadnych warunków fizycznych. My się zajmiemy Twoim rozwojem. Po prostu przyjdź na zajęcia 🙂
  2. Czy muszę być rozciągnięty/rozciągnięta, aby zacząć naukę baletu? —> Rozciągnięcie wypracowuje się właśnie na lekcjach baletu. Nie ma potrzeby być już rozciągniętym na start. Jeśli masz potrzebę zwiększenia swojej mobilności i wydłużenia mięśni przed zajęciami z baletu, polecamy lekcje Floor-Barre®. Specjalnie rozpoczynają się wcześniej w grafiku, aby uczestnicy mogli z nich skorzystać przed lekcją baletu.
  3. Co to jest Floor-Barre® —> W skrócie to wydłużenie i wzmacnianie mięśni. Ćwiczenia wykonywane na macie zwracają uwagę na jakość i świadomość. Aktywują potrzebne mięśnie, uczą prawidłowych w treningu tanecznym wzorów ruchu. Dodatkowo działają terapeutyczne po przebytych kontuzjach, wzmacniają korpus i ciało. Technika polecana nie tylko tancerzom. Nie tylko w tańcu praca mięśni jest kluczowa. Jednak dla tańca mocne, stabilne mięśnie to klucz do sukcesu. Jeśli więc Waszym celem jest osiągnięcie doskonałej pozycji wysokich nóg, albo chcecie się przygotować do piruetów zajęcia Agnieszki są dla was. Pedagożka jest certyfikowanym nauczycielem Floor Barre® Technique. Więcej o tej metodzie znajdziecie na stronie Floor Barre® Agnieszka Kamińska jest jej certyfikowanym instruktorem.
  4. Czy muszę podawać swój adres email oraz telefon? —> Możesz zapisać się, podając swoje imię i nazwisko oraz email. Potrzebujemy tej formy kontaktu, aby powiadomić Ciebie o dalszych krokach związanych z procedurą zapisów. Jeśli podasz nam również numer telefonu, będziemy mogli na bieżąco informować Cię o nagłych zmianach w grafiku.
  5. Mam już profil w systemie zapisów, ale nie mogę się do niego zalogować. —> Wyszukaj w swojej skrzynce mailowej pierwszy mail z adresu rejestracja@wueste.pl. Na końcu tej wiadomości znajduje się Twoje hasło. Login to zawsze Twój email, na który dostajesz powiadomienia z systemu. Jeśli nie możesz znaleźć tego maila, wejdź w zakładkę Mój Profil skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Jeśli to nie zadziała, skontaktuj się z nami kontakt@wueste.pl
  6. Chcę się przepisać do innej grupy, ale nie mogę usunąć swojego zapisu z wybranej wcześniej grupy. —> Użytkownicy nie mają możliwości kasowania swoich wpisów. Napisz do nas maila kontakt@wueste.pl i my usuniemy wybrany przez Ciebie rekord.
  7. Nie dostałam/dostałem żadnego powiadomienia mailowego z systemu po zapisaniu się on-line. —> Sprawdź, czy mail od nas nie wylądował w zakładce Spam w Twojej skrzynce mailowej. Jeśli nie znalazłaś/znalazłeś tam żadnej korespondencji, napisz do nas kontakt@wueste.pl Możesz też zalogować się na swoje konto, używając zakładki MÓJ PROFIL i poprosić o przypomnienie hasła. Twoim loginem jest adres mailowy, na który się zapisałaś/zapisałeś. Jeśli to nie pomoże, napisz do nas. Może pojawił się błąd w adresie mailowym. Naprawimy to wspólnie.
  8. Chcę usunąć mój profil z systemu zapisów. —> Napisz do nas. My usuniemy Twój profil. Użytkownik nie ma takich uprawnień.
  9. Chcę chodzić na zajęcia baletu dwa razy w tygodniu, czy musze zapisać się na każdy dzień osobno? —> Tak, zapisz się na każdy dzień z każdego kursu, na który chcesz uczęszczać.
  10. Chcę chodzić na dwa kursy, czy mam dokonać wpłaty dwukrotnego wpisowego? —> Nie, wpisowe pobieramy tylko jedno, od jednej osoby na semestr (5 m-cy). Wpisowe nie dotyczy Letnich oraz Zimowych Warsztatów Baletowych.
  11. Mam kartę partnerską FitProfit lub Medicover Sport, w jaki sposób mogę zarezerwować miejsce w grupie? —> zapisz się do wybranej grupy na każdy z dni, w które chcesz uczęszczać. Opłać bezzwrotną, semestralną opłatę wpisową w wysokości 200 PLN (jedno wpisowe od osoby, niezależnie od ilości dni i kursów). Twoje miejsce czeka na Ciebie na pierwszych zajęciach. Jeśli nie możesz skorzystać z zajęć w pierwszych dniach kursu, powiadom nas o tym. W przeciwnym razie oddamy Twoje miejsce innej osobie.
  12. Mam kartę partnerską FitProfit lub Medicover Sport, chcę przychodzić na zajęcia na zasadzie pop-in (okazjonalnie), czy muszę się zapisywać na kurs, czy mogę skorzystać tylko z jednych zajęć? —> Możesz skorzystać z jednych zajęć zgodnie z poniższymi zasadami.
    Z zajęć w WST mogą korzystać osoby zapisane (online lub w kasie) po opłaceniu jednorazowego (na semestr), bezzwrotnego wpisowego w wysokości 200 PLN. Zapiszemy Cię na kurs w dniu, kiedy nas odwiedzisz i pobierzemy od Ciebie opłatę wpisowego. Od tego momentu możesz dowolnie korzystać z zajęć bez dodatkowych opłat do końca semestru, rejestrując każdą swoją wizytę w systemie kart partnerskich.
  13. Jeśli zrezygnuję z kursu po miesiącu, czy mogę odzyskać wpisowe lub kwotę z karnetu za niewykorzystane zajęcia? —> Nie zwracamy pieniędzy za niewykorzystanych wejścia w karnecie. Zawsze można skorzystać z innych zajęć w ramach ważności karnetu. Dodatkowo ważność karnetu obejmuje 30 dni, co obejmuje więcej dni kursu w miesiącu niż jest w karnecie. Wpisowe jest bezzwrotne. Jednak do końca 2022 odliczamy je od cen karnetów WST. Odliczanie dotyczy tylko zakupu karnetów. Nie dotyczy użytkowników kart partnerskich.
  14. Czy istnieje możliwość zawieszenia karnetów WST na czas choroby lub wyjazdu? —> Niestety nie. Karnet traci swoją ważność zgodnie z datą wypisaną w dniu jego odbioru.
  15. Czy honorujecie kartę Multisport? —> Nie honorujemy karty Multisport.
  16. Jak mogę zapisać się, jeśli nie używam maila?
    Skontaktuj się z nami telefonicznie pon-pt w godz. 17:30 – 20:00tel. 601 322 217
  17. Jak przygotować się do pierwszych zajęć? —> Podpowiadamy w zakładce tutaj Jeśli