Pytania, które mogą Wam się nasunąć podczas zapisów:

  1. Jaka jest różnica między poziomem podstawowym a początkującym?
    Poziom podstawowy przeznaczony jest dla osób, które rozpoczynają swoją naukę od zera.
    Poziom początkujący dla osób, które trenowały wcześniej co najmniej 1 rok na poziomie podstawowym.
  2. Jak mam potwierdzić status: WSTĘPNA REZERWACJA jeśli jestem posiadaczem kart OK System lub FitProfit?
    W formularzu zgłoszeniowym lub później w swoim profilu, wprowadź tę informację – rodzaj karty partnerskiej. Jeśli nie masz takiej możliwości, wyślij nam maila rejestracja@wueste.pl z tą informacją. W celu potwierdzenia swojego miejsca w grupie bądź obecny/obecna na pierwszych zajęciach kursu. W przeciwnym razie miejsce zostanie oddane osobom z listy rezerwowej.
  3. Z jaką datą ważności dostanę karnet, jeśli dokonam opłaty za karnet przelewem przed rozpoczęciem kursu?
    Datę ważności karnetu ustalamy zawsze licząc 30 lub 60 dni od dnia jego odbioru. Jeśli odbiór karnetu nastąpi przed dniem rozpoczęcia kursu, wtedy od daty rozpoczęcia kursu.
  4. Jakie karty partnerskie Państwo honorują?
    OK System i FitProfit.
  5. Jeśli chcę się zapisać na zajęcia, które są 2 x tyg, czy muszę na każdy dzień osobno?
    Nie, wystarczy raz dokonać wpisu na grupę w dowolny z dwóch dni.
  6. Czy muszę uczęszczać w oba dni grupy, która ma zajęcia 2 x ty?
    Nie. Można tylko raz. Z wszystkich dostępnych zajęć można ułożyć sobie dowolne curriculum zajęć.
  7. Jeśli chcę się zapisać tylko na jeden dzień z dwóch, w które odbywają się zajęcia mojej grupy, jak mam to zaznaczyć?
    System zapisze Cię z automatu na oba dni. Powiadom nas mailowo kontakt@wueste.pl w który z dni chcesz uczęszczać, abyśmy stosownie do tego wyboru informowali Cię o zmianach w grafiku.
  8. Jak mogę się zapisać, jeśli nie używam maila?
    Wystarczy podać numer telefonu, aby zapis był ważny. Wtedy informacje o dalszych krokach przekażemy telefonicznie.
  9. Czy muszę podawać swój adres email oraz telefon?
    Możesz się zapisać podając swoje imię i nazwisko oraz email lub telefon. Potrzebujemy tej formy kontaktu, aby powiadomić Ciebie o dalszych krokach związanych z procedurą zapisów. Jeśli podasz nam numer telefonu, będziemy mogli na bieżąco informować Cię o nagłych zmianach w grafiku drogą sms zamiast mailową.
  10. Jaki mam wybrać karnet?
    Warszawskie Studio Tańca pobiera opłaty za zajęcia w formie sprzedaży pojedynczych biletów lub karnetów na określoną ilość wejść, ważnych przez 30 lub 60 dni. Ten sam karnet można wykorzystać na wszystkich zajęciach w grafiku WST według dostępności miejsc w grupie. Przy czym uczestnicy, którzy zapisali się do grupy mailowo lub osobiście, mają zagwarantowane w niej miejsce.Poniżej podpowiadamy, jak najlepiej dobrać karnet.Dla osób uczęszczających dwa razy w tygodniu na dowolne zajęcia, najlepszy karnet to 8 wejściowyważny przez 30 dni.
    Osoby, które nie są pewne, czy zdążą go wykorzystać w pełni, mogą nabyć karnet 10 wejściowy za ważny przez 60 dni.

    Dla osób uczęszczających jeden raz w tygodniu, najlepszy karnet to 4 wejściowy ważny przez 30 dni.

    Dla osób, które chcą korzystać z zajęć częściej niż 4 razy w tygodniu, najlepszy jest karnet OPEN upoważniający do wstępu na wszystkie zajęcia regularne w ciągu 30 dni od jego wystawienia.